söndag 27 mars 2011

SIV

= Stickfestiväst. Här kommer lite blandade bilder från "torget". Där pågick en Noro utställning. Många hade lämnat in sina fina alser för oss andra att beundra.
Damen till vänster är söta Daisy från Daisys design. Dottern Linda var också i farten. De är ju med och arrangerar hela evenemanget (tillsammans med Ingrid Brundin och Västerhav. Tack Marie, även om jag vara var där i 2 timmar vet jag att allt var bra ordnat. Nästa år får det allt bli en helhelg. Nu nu ska jag börja träna inför nästa års Knit-battle. Stickfrossa Anna håller på att packa ihop, så ni förstår att jag kom i allra sista skälvande sekunden..

Ingelaförlorade titeln som västkustens snabbaste stickerska, men jag vet inte vem som tog hem titeln i år?
C. jag har saknat dig! Men vi ses snart igen :) Om du är intresserad att läsa mer om SIV:en kommer en länk här: http://stickfestivast.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar