måndag 12 mars 2012

Klänningen ser inte mycket ut för världen liggandes. När jag strukit kanten nedtill läs blockat ska jag be mina barn fota. Jag fick korta av axlarna för det blev inte snyggt och då blev den redan förkortade klänningen lite väl kort. Om du ser ett varv som är lösare stickat än övriga varv vet jag vem ni kan tacka för det: Christoffer!

I väntan på inköpsresa in till stan för de rosa nystanen som saknades till koftan nedan, virkade jag denna. Det var riktigt roligt att virka. Det var länge sedan. Garnet köpte jag ju på rean på Bojans garn som nu stängt. Den kommer bli jättefin till jeans i sommar.



2 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka!
    Jag ser fram emot att få se en bild av dig i den fina klänningen.
    Kram Lisette

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jeg kan ikke finde en mail adresse til dig,har et spørgsmål angående sommereng af seyfarth,jeg skriver min mail adresse,håber at du lige vil sende mig en mail så jeg kan spørge dig :)
    aj3353@gmail.com

    SvaraRadera